loader image
 

Házirend

Az időponton való megjelenéseddel autómatikusan elfogadod az alábbiakat.

(Érvényes: 2018. augusztus 13. napjától visszavonásig)

1. BEJELENTKEZÉS ÉS IDŐPONTEGYEZTETÉS

1.1. Bejelentkezni a hivatalos Facebook és Instagram oldalon (Lótusz Körömstúdió) üzenetben, valamint telefonon lehet. Kérlek titeket, hogy amennyiben lehetséges használjátok az internetes felületeket, mivel ott vissza tudom nézni, hogy ki-mit írt és amint tudok, válaszolni fogok. Ha ez pár órán belül nem valósul meg, jelezzétek.

1.2.
Időpontfoglalásra keddtől szombatig 09.00-17.00 között van lehetőségetek. A megadott időkereteken kívül nem áll módomban időpontot adni.

1.3.
Amennyiben 24 órán belüli változtatást szeretnétek kérni, mindenképp jelezzétek.

2. MEGJELENÉS AZ IDŐPONTON

2.1. Kérlek titeket, tartsuk tiszteletben egymás idejét, így érkezzetek időben. Inkább érkezzetek pár perccel korábban, mint később. Már 5-10 perc késés esetén mindenki legyen szíves szólni, egyrészt, hogy tudjak róla, másrészt, hogy esetleg ne gyertek teljesen feleslegesen ki, amennyiben a késés mértéke meghaladja a még tolerálható mértéket.

2.2.
15 percen túleső késés esetén, amennyiben van még vendég utánatok, a szolgáltatás részlegesen módosítható (pl.: elmarad a díszítés) vagy megtagadható, amennyiben már nincs idő a minőségi szolgáltatás elvégzésére.

2.3.
30 percet meghaladó késés esetén 50% rendelkezésre állási díjat (lásd lejjebb) kell megtéríteni az új időpont egyeztetésének érdekében, ez alól kivételt képez, ha a késés nem okoz csúszást a következő vendégnél és még a nyitvatartási időn belülre esik.

2.4.
A pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol, drog, bármilyen egyéb hangulatmódosító szer hatása alatt, mivel ez esetben a szolgáltatás mindenképp megtagadásra kerül.

3. NYITVATARTÁS (előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges)

3.1.
Hétfő: ZÁRVA
Kedd: 09.00-17.00
Szerda: 09.00-17.00
Csütörtök: 09.00-17.00
Péntek: 09.00-17.00
Szombat: 09.00-14.00
Vasárnap és ünnepnapokon: ZÁRVA

3.2.
Tanfolyamok és továbbképzések esetén nyitvatartási időn belül is lehet szünnap, de ezt minden esetben előzetesen jelzem a hivatalos Facebook oldalon maximum 1 héttel előtte, de inkább előbb.

3.3.
Előzetes időpont egyeztetés minden esetben szükséges! „Utcáról besétálni” nem lehet!

3.4.
Nyitvatartási időn felül igényelhető időpont, de a szolgáltatás árának 250%-a fizetendő térítésként!

4. IDŐPONT LEMONDÁSA

4.1. Az időpont lemondása vagy áthelyezése díjmentes, amennyiben a kezelés megkezdése előtt legalább 48 órával történik.
4.2. Amennyiben kevesebb, mint 48 óra, de több, mint 24 óra van még hátra a kijelölt időpontig, úgy rendelkezésre állási díj (=az előrejegyzett szolgáltatás alapdíjának részarányos százaléka)fizetendő, mivel azt az időpontot nagy valószínűséggel nem fogom tudni kiadni, így anyagi kár ér, melynek mértéke ebben az esetben 50%. (Példa: géllakk alapdíja: 3400 Ft, módosítás 24 órán túl, de 48 órán belül, rendelkezésre állási díj 50%, így a következő időpontnál aktuális szolgáltatási díján felül fizetendő még 1700 Ft pótdíj).
4.3. Ha a lemondás vagy az időpont áthelyezése 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 75%-a képzi a rendelkezésre állási díjat.
4.4. Ezen díjakat minden esetben a következő kezelés során kell rendezni, készpénzben, vagy a kezelés megkezdése előtti 24. óráig banki átutalással is rendezhető.
4.5. Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg az időpontján, úgy 150%-os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni, új időpontot csak ezek után áll módomban kiadni.

5. GARANCIA ÉS GARANCIÁLIS JAVÍTÁSOK

5.1. Műköröm esetén a garancia 7 nap, normál használat mellett (így aztán a műkörömmel nem ásunk, nem kertészkedünk, nem nyitunk vele kartont, zsugorfóliát, nem használjuk cipőkanálként, késként, svájci bicskaként, nem feszegetjük, rágjuk és pattintgatjuk, stb…. ) Takarítás, vegyszerezés esetén gumikesztyű viselése javasolt, mert mind az anyagra, mind a fedőfényre károsító hatással lehet. Röviden: vigyázunk rá. Töltésre átlagosan 3-4 hetente kell járni, annak érdekében, hogy a köröm stabilitása megmaradjon.
5.2. Géllakk esetén sajnos nincs garancia. Ennek oka, hogy csak tartós lakkozás, az eredeti körömlemez állapota nagyban befolyásolja annak tartósságát rengeteg tényező befolyásolja (mint pl.: a saját köröm zsírossága, általános állapota – törékenység, vegyszerek használata a mindennapokban, bizonyos munkavégzések, mindennapi igénybevétele). Géllakkot átlagosan 2 hetente kell cserélni vagy tölteni, azon túl már elemelkedhet az anyag, víz kerülhet alá, ami algásodáshoz vezethet.
5.3. Körmötök tartósságának érdekében mindent megteszek, viszont vegyétek figyelembe, hogy a géllakknak alapvetően 1,5-2 hetet kellene kibírnia, de szinte mindenki esetében 3-4 hétig tartani szoktak az általam elkészített körmök, a műkörmök tartóssága és stabilitása 4. hétre esik, a köröm növekedésétől függően.
5.4. Amennyiben letörik, sérül, bármi egyéb történik a géllakkotokkal vagy műkörmötökkel, jelezzétek, és megnézzük, mit tehetünk, azonban garanciális javítás esetén is időpontot kell egyeztetni!

6. HIGIÉNIA

6.1. A szalon egész területén tilos dohányozni, alkoholt, morzsálódó, vagy egyéb módon szennyeződést okozó étel-ital fogyasztani.
6.2. Mivel az egyik legfontosabb tényező a higiénia, így minden esetben a szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosnia, majd kezet szárítania.
6.3. Ha betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek), egyeztessünk új időpontot! Én is mindent megteszek az egészségetek megőrzésének érdekében, kérlek ti is segítsetek abban, hogy nem adjátok tovább a bacikat egymásnak, vagy esetleg nekem (fertőzésgyanús esetekben a kezelés megtagadható!).
6.4. Amennyiben a kezelendő felületen, vagy annak környékén fertőző betegségre (pl.: körömgomba, vírusos szemölcs) utaló jeleket lehet észrevenni, a kezelés megtagadható és csak orvosi igazolás megszerzése után hajtható végre.

7. VISELKEDÉS A SZOLGÁLATÁS MEGKEZDÉSE ELŐTT ÉS ALATT

7.1. Amennyiben úgy érkeznétek, hogy még folyik az előttetek lévő vendég szolgáltatása, kérlek foglaljatok helyet a fotelben.
7.2. Amikor sorra kerültök, ne felejtsetek el kezet mosni (előző pont, második bekezdés), valamint a telefonjaitokat magatok mellé helyezni (lásd lejjebb).
7.3. Mialatt szépültök, bármilyen triviálisnak is tűnik, kérlek titeket, hogy ne vakarózzatok, igazgassátok a ruhátok, vagy a hajatok, mivel az előkészített körmötök zsírtalan, portalan és matt állapotban kell, hogy legyen a tartósság érdekében. Amennyiben ez nem áll fenn, az előkészítést ismételni kell, amely vékonyíthatja a természetes körömlemezt.
7.4. Telefon: modern világunk nélkülözhetetlen eszköze, azonban a szolgáltatás ideje alatt nélkülöznötök kell. A precíz és pontos munkavégzést nagyban nehezíti, ha a másik kezetekkel telefonáltok, játszotok, vagy éppen üzenetet írtok és nem figyeltek oda arra, hogy az épp készülőfélben lévő kezeteket esetleg rángatjátok, idő előtt kiveszitek a lámpából, stb., így tilos a használata. Magatok mellé helyezhetitek az asztalra, hogyha SOS hívást kell fogadnotok, akkor azt azért tudjatok, de minden más esetben tabu.

8. GYEREKEK ÉS KISÁLLATOK

8.1. A rendelkezésre álló hely mértéke, a szolgáltatás minősége, valamint a berendezések állapotának megőrzésének érdekében a szalon gyerekmentes övezet, így kérlek ne hozzátok őket magatokkal. Amennyiben a megbeszélt időpontban a gyermeketek beteg, vagy még sincs, aki vigyázzon rá, szóljatok és nézünk egy másik alkalmat, amikor tudtok jönni szépülni.
8.2. Kisállataitokat is kérlek, hagyjátok otthon, bármennyire is szeretem az állatkákat, a szalonban sajnos nincs helyük.

9. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

9.1. Minden szolgáltatás és kezelés annak befejeztével fizetendő készpénz formájában. Hitelre sajnos nincs lehetőség.
9.2. A rendelkezésre állási pótdíjat készpénzben a szolgáltatás befejeztével, azt megelőzően bármikor személyesen vagy banki átutalással lehet rendezni, utóbbi esetén a kezelést megelőző 24 óráig.
9.3. Az árlistát megtaláljátok a hivatalos Facebook oldalon, valamint kikérhetitek egyéb online formában is, hogy tudjatok egy hozzávetőleges árat kalkulálni (a választott díszítések mértéke és anyaghasználata nagyban befolyásolhatja azt).
9.4. Lehetőség szerint ne érkezzetek 5 ezer Ft-nál nagyobb címlettel, mert a rendelkezésre álló váltópénz mennyisége véges.

10. KÉP- ÉS HANGANYAG RÖGZÍTÉSE

10.1. Előzetes tájékoztatás nélkül a szalon területén se a szolgáltató, se a vendég nem rögzíthet kép- és / vagy hanganyagot.
10.2. Kérlek, amennyiben nem egyeztek bele, hogy az elkészült körmötökről kép készüljön, legyetek kedvesek minél előbb jelezni azt.

11. BERENDEZÉSEK ÁLLAPOTA

11.1. A szalonban lévő gépek és bútorok folyamatos karbantartás és fertőtlenítés alatt állnak, hogy minél tovább biztonságosan tudjuk őket használni. Ennek az állapotnak a megőrzése minden vendég számára kötelező.
11.2. Amennyiben a vendég akaratán kívül, vagy szándékosan kárt tesz a szalon területén bármilyen berendezésben (bútorok, gépesítés, stb.) vagy anyagban, úgy, az okozott kárt köteles megtéríteni, vagy jogi eljárás alá vonható.

12. HÁZIREND MÓDOSÍTÁSA

A szolgáltató a házirendet bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja, azonban erről köteles tájékoztatást közre adni.

A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden a szalonban tartózkodó személyre nézve.
A Házirend elolvasható a szalon várakozó helyiségében és a hivatalos Facebook oldalon, egyaránt.

Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a Házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!
Köszönöm, hogy a házirend betartásával hozzájárultok a zökkenőmentes és rendezett munkamenethez!
Tisztelettel: Hosszu Bianka